Thursday 9 May 2013

chill di chaiwalla cafe ( bazar jb @ pasar karat )

Selamat malam u olllss..mlm ni x kemana2 ke?,..hari ni saya boring duduk kat rumah, so saya ikut my hubby ke bazar tempat kami mencari rezeki..ok saya nak cite sikit perkembangan di bazar jb ni..saya perhatikan dah mcm cendawan tumbuh cafe2 yg stylo kat sini..pelbagai konsep diorng cipta,..tapi saya teringin nak cuba satu cafe ni mmg unik,..die hanye menggunakan kontena lori tu untuk dijadikan cafe..cuba bayangkan..stylo betulkan..menu die lebih kurang same mcm kopitiam2 yg lain..oklah jom kite layan gambar2..

tengok konsep cafe ni.pakai kontena je kan..kretif btol..masuk gambar ni kat fb tadi, mak sy tanye kat resort mane??amboi resort plak dah...hehehe
ni pilihan anak daraku..vanilla milk tea with pearl..
haa ni lah kaunter die..style
brownis die..sedappp..nyumm
ni lah vietnam coffee..nak minum kene tunggu sampai habis ditapis,..siap diterangkan dulu dgn budak pempuan tu..setengah cawan je dpt..mmg power..rase die mmg sedap mabelesss..
So kalau korang datang bazar jb ni, jgn risau dgn tempat makan..chaiwalla ni berada di betul2 tepi jln..tp ke dlm sikit..kalau nampak kedai alat muzik, haa kat belakang die je..ok lah nnt saya update lg tempat mkn kat area bazar jb ni ye..


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2012 tentang kami. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates