Thursday 9 May 2013

Tauhu sumbat + sambal kacang

Selamat pagi u ollss,..sebenarnye tauhu sumbat ni dah beberapa minggu yg lalu saya buat..tapi baru ari ni terrrajin plak nak update..resepi dan cara2 die mudah sesangat..tapi inilah kali pertama saya mencubanye..walaupun sayur2an x berapa nak ada stok dlm peti ais...yg ada cuma carrot je..oklah tu..
Yg kelakar lps siap buat saya post kat fb...ade ke mak saya ckp..amboi carrotnye besor2 mcm nak cucuk idung je..hehehe,..lawak aku dgr..mak2..redha je lah,,.first time je pun..hihihi, oklah jom layan gambar..resepi u olls cari kat google je lah ye...
Haaa...ni lah bukti yg saya benar2 buat ye..bukan cilok gambor dari google ye..hehehe

Tu diaaa...cucuk2 idung die kata....hahaha..ok what?. walau rupamu  x cantik..tp rase mmg terbaikkkk..

Anyway, aku bangga kpd diriku ini yg berjaya membuat hidangan ini,..first trial tau..mak mentua pun kata ok, cuma kacang tanah tu katanye jgn kasor2...ni semua blender punyer pasal!!!..hehehe, marah blender plak, kire untung die tolong kisarkan..huhuhu,..oklah sampai sini je..bye


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2012 tentang kami. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates