Monday 28 November 2011

Aktiviti bersama si kecil 26 nov 11

Bermain play-doh..sangat digemarinya...tak toleh kiri dan kanan..

sampai terbaring hah...punyalah syok..

ni adalah hasil tangan mama, syok jugak main benda alah ni, last aku gentel benda alah ni time sekolah rendah..nak ikutkan macam macam bentuk aku nak buat..anak aku menjeling je aku ambik doh die...takpe nanti mama beli lagi untuk mama, macam-macam mama nak buat nanti..hehehhe

 ape bentuk yang die nak buat tak tau lah, lagi tadi tak jugak jadi...layan je lah arissa...janji happy..

sebenarnya tadi baru belikan barang barang die, mainanlah, bukulah, barbielah..dan lain lain..sebenarnye aku dah bosan dengan mainan lama anak aku..tu yang belikan benda ni semua....tu arissa tengah test magic pen..sengaja belikan dia magic pen..asyik tulis pakai pensel ngan pen je...bukan test kat buku je..abis lantai sekali dia buat corak...adusss..

first time belikan dia barbie..habis dibelek-beleknye barbie tu. Tak bole panggil barbie depan die, sebab dia maksudkan lain..nnt die sound kite balik..''tak baik tau mama,,'' huhuu.. so kene tukar nama ke princess...baru dia puas hati..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2012 tentang kami. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates