Friday 11 November 2011

Majlis nikah abang Lie

Disebalik pembikinan filem " abang li nak nikah" hehe layan.. 

Kiteorang nak test dulu katil ni, tilam dia empok ke tak...

 Dihadapan masjid kg.Majidee..hari ni off day
tak bole masuk masjid..hehehe

Tu lah watak utamanya...sedang mengadap tok kadi..gigil tangan bro...

Mas kahwinnya..

Ni lah hero n heroinnya..macam pinang di belah-belah..secucuk gitu..suka saya dgn pelamin yang simple tu..sesuai utk majlis akad nikah...

Antara prop-prop yang diwajibkan dalam filem ni..hehhe,cantik..

Haaa ni lah en anas saya, dia ni merangkap pr untuk hero kita...jangan dia terjangkit naik pelamin lagi sekali sudah...hahahha, merah pak ngah!!

 Cantik , saya suka..

Terjumpa dengan kawan sekolahku dulu...dah lebih sepuluh tahun dah rupanya tak jumpe..tapi tetap maintain cun!!

Lepas selesai akad nikah, pengantin lelaki terus makan..dah tak tahan kelaparan..heroin dia tinggalkan kat dalam..kesian..

Souvenir ni comel, tapi aku tak dapat..sedih tau..orang tu mesti lupa nak bagi, takkan nak mintak plak..segan den...

Meet the chubby girl...hahaha

anakku yang keletihan..posing tetap posing..

Arissa with the souvenir nye...collect jangan tak collect..

Heeheheh, aku berinaikan pengantin ni ada sebab,..heehehe,nak dapatkan souvenir dia yang sannntikkk tu...jangan marah..

Half of familys...
Lastly, aku and family nak ucapkan selamat pengantin baru kepada cousin ku ini (abang li) semoga berbahagia menjalani kehidupan baru disampaing isteri tercinta...


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2012 tentang kami. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates