Thursday 10 November 2011

Morning with hot milo & crunchy of prata

 >>> in the early moning >> at tmn tebrau

Superbb crunchy... first time time cuba, terus jatuh cinta....maybe aku dah selalu sangat makan prata kat mamak agaknye,rasa bosan plak. Susah nak jumpe warung melayu yang niaga bekfes ni, kalau kat kampung tu melambak ada...,last week aku terjumpa warung ni, itu pun lps aku buat check up arissa kat klinik tebrau..sekali pandang warung ni biasa2 jerk, tapi customer die..mak aiii tak cukup meja aku tengok, hubby aku lah yang nampak dulu, sampai warung tu jer,nasib baik ada meja kosong...majority yg datang tu org gov.. semua ada polis,bomba,nurse mcm2 kalu ada TLDM kat sini pon,mesti diorang port punye kat sini..warung ni aku namakan warung 1malaysia hehehee, semua bangsa pun ada..menu dia plak macam2 ada, bak kata segala makanan bekfes lah ada...harga pun berpatutan.. aku bole suggest kat korang tuk cuba..warung tu aku tak ingat name jalan, tapi kalu korang dari sentosa, tengok sebelah kiri ada masjid, sempang selepas masjid tu korang masuk, then warungnya sebelah kanan,betul2 kat sempang, nampak kedai runcit kecik je kat sebelah warung tu....teringat prata atok aku..sejibik macam ni rasanye...layan gambar2 aku..


 Arissa ni .prata dah nak abis, baru sibuk nak mintak, tadi jual mahal..haa makan kuah dal je lah ...


Ceh..ceh..en anas ni, sopan santunnye..en anas memilih menu roti telur + bawang & nes. tarik...


aiii still mood tidur ke???


aku yang chubby...roti kosong 2 keping & milo.. emmm, yummy


My hot milo.....sluuppp



Haaa..ni citer lain plak, lepas bekfes kitorang belanja barang sikit kat tesco... arissa tidor tak berape minit selepas bekfes...so takde maknenye dia nak bangun bila sampai sini, puas dikejut...terpaksalah kiteorng pakai troly ni...comel...x sedar langsung anak dara aku ni... sampai dah balik rumah pun still x sedar...


hehehe...muka letih ni, satu malam xtidor lagi.. balik ni..bum bum lah...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2012 tentang kami. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates