Monday 14 November 2011

Today is my birthday....

Birthday yg ke 28 tahun...

at danga bay, selepas celebrate bday..


placing..placing..


pening kepala aku,naik benda ni..layan anak punya pasal..layankan...


Present from hubby aku...aku sukaa...


my birthday cake yang comel...


heheheh jom nyanyi...


tiba masa tiup lilin,..tengoklah sape yang over acting tu...si arissa lah..


berebut utk potong kek..
Terima kasih sangat2 kat hubby ku yg telah membuat kejutan kepadaku,termasuklah kawan2ku atie and linda...surprise lah jugak,nasib takde sakit jantung..hehhe..walaupun hanya di mamak stall,but really appreciate...
nampaknya umur semangkin meningkat..lepas ni tak bole nak main2..kene serius dalam hidup...hehehe...aku mengharapkan semoga aku lebih berjaya dalam menjalani kehidupan bersama keluarga tersayang...semoga menjadi isteri yg solehah,ibu yg mithali,dan anak yg baik..insyallah....amin..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2012 tentang kami. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates